تبلیغات
قاصدک نیوز - زندگی آرامش و دیگر هیچ
 
قاصدک نیوز
چهارشنبه 29 مرداد 1393 :: نویسنده : mozhdeh dadras

1- جلوی گریه خود را نگیرید و گه گاهی گریه كنید.
2- دست كم روزی 15 دقیقه را در سكوت بگذرانید و به نیازهای واقعی خود و نیز چیزهایی كه دارید فكر كنید. سكوت عصاره‌ ی آرامش است، با زور نمی‌ توان آن را ایجاد كرد، بادی زمانی كه فرا رسید آن را بپذیرید. اگر برای تان امكان دارد دست كم روزی یك ساعت، تنها به اتاقی بروید و در را به روی خود ببندید.
3- افراد آرام به خود می ‌گویند كه برای تغییر گذشته كاری نمی ‌توان كرد، آن گاه از فكر ادامه زندگی لذت می ‌برند.
4- وقتی احساس می ‌كنید كه سرتان پر از فكرهای جور و واجور است و جای خالی در آن نیست، با قدم زدن، آن ها را پاك كنید.
5- اگر نتوانید كسی را ببخشید، افكار خشمگین‌ تان شما را برای همیشه با این افراد مرتبط خواهد كرد. شاد كردن دیگران، باعث آرامش می ‌شود.
6- آرامش را از كودكان بیاموزید، ببینید كه چگونه در همان لحظه‌ ای كه هستند، زندگی می‌ كنند و لذت می ‌برند.
7- از همان كه هستید راضی باشید، در این صورت احساس آرامش بیشتری می‌ كنید.
8- هر چه اكسیژن بیشتری به شما برسد، آرام‌ تر خواهید شد، خوب است در محل كار و زندگی خود گیاهی نگه دارید.
9- مهم نیست كه با شما مؤدبانه برخورد كنند یا نه، برخورد مؤدبانه‌ ی شما، باعث ایجاد آرامی و احساس خوبی در شما خواهد شد.
10- سرعت حركت شما با احساس تان رابطه‌ ای مستقیم دارد، آرام راه بروید و حركات بدن خود را آرام ‌تر كنید، طولی نمی‌ كشد كه آرام خواهید شد. گاهی 

می ‌توانید برای رسیدن به آرامش، دراز بكشید، عضلات خود را شل كنید و به هیچ چیز فكر نكنید.
11- با حركات آرام و صحبت كردن شمرده، احساس آرامش را به جمع منتقل كنید. آیا تا به حال فرد آرامی را دیدید كه با صدای بلند صحبت كند؟
12- با شوخ طبعی به آرامش خود كمك كنید.
13- راحتی، یكی از عناصر مهم آرامش است، مثل دمای مناسب، صندلی راحت و لباس و كفش راحت.
- هر چند وقت یك بار ساعت تان را كنار بگذارید و خود را از فشار زمان نجات دهید.
- در آوردن كفش ‌ها به كاهش فشار عصبی كمك می ‌كند.
- فشردن یك توپ كوچك، تنش‌ های عصبی‌ را كه در انگشتان و دست ‌های شما متمركز شده‌اند، خالی می ‌كند.
- لباس‌ های گشاد و راحت، باعث ایجاد راحتی و احساس آرامش می‌ شود.


14- لحظه‌ های زیبای زندگی تان را بنویسید و از آن ها عكس و فیلم بگیرید، سپس بیشتر وقت‌ ها آن ها را به یاد آورید و درباره‌ شان فكر كنید و لذت ببرید.
15- هوای دریا، آب شور و صدای امواج، همگی باعث آرامش می ‌شوند، مسافرت به سواحل دریا را فراموش نكنید. تماشای ماهی‌ ها مثل خیره شدن به دریا، در شما ایجاد آرامش می ‌كند، زیرا ماهی‌ ها آرام شنا می ‌كنند و آرام تنفس می‌ كنند.
16- آهسته غذا خوردن و جویدن، باعث تجدید قوای فكری و احساس آرامش خواهد شد.
17- برای تأثیر بیشتر و رسیدن به آرامش، در خود متمركز شوید و آرام نفس بكشید.
18- تمرین كنید كه آرامتر از حد معمول صحبت كنید، این كار خود به خود ضربان قلب و تنفس تان را كم می‌ كند و به شما اجازه می ‌دهد، ذهن و فكرتان را از بسیاری مسائل پاك كنید.
19- اگر به عقاید مذهبی و معنوی پای بند باشید، به یكی از با افتخارترین روش ‌های رسیدن به آرامش خاطر رسیده ‌اید، آن گاه می‌ توانید بگویید، الا بذكر الله تطمئن القلوب. اگر از خدا دور افتاده‌اید، اكنون زمان آشتی است. داشتن یك تكیه‌ گاه معنوی در حد تعادل موجب آرامش می ‌شود.
20- احساسات و مشكلات خود را به دیگران بگویید و آرامش بیشتری احساس كنید.
21- یكی از مهم ترین مهارت‌ ها در آرام بودن، فكر نكردن به مسائل كوچك است، دومین مهارت، كوچك شمردن تمام مسایل است.
22- شاد كردن دیگران، موجب آرامش می‌ شود. نمی ‌دانید چه لذتی دارد پول رستوران امشب را با توافق سایرین به یك كارتن خواب هدیه دهید قدردانی كنید. دیگران را برای لطف كردن به خود تحت فشار قرار ندهید، لطف كه وظیفه نیست! 
23- اگر می‌ دانستید كه: «سیگار كشیدن + ورزش نكردن = ا سترس، اضطراب و حذف آرامش»، هرگز سیگار نمی‌ كشیدید و ورزش كردن را به تعویق نمی‌ انداختید.
24- اگر دنبال روشی قدرتمند برای یك رسیدن به یك آرامش عمیق هستید خود هیپنوتیزم را بیاموزید. 



نوع مطلب : متفرقه، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 18 شهریور 1396 02:06 ب.ظ
Saved as a favorite, I like your web site!
جمعه 17 شهریور 1396 01:22 ب.ظ
Asking questions are genuinely fastidious thing if you are not understanding anything totally, except
this article presents fastidious understanding yet.
چهارشنبه 18 مرداد 1396 09:12 ق.ظ
Thanks for the auspicious writeup. It actually was once a enjoyment account it.
Look complicated to far delivered agreeable from
you! However, how could we keep up a correspondence?
جمعه 13 مرداد 1396 08:53 ب.ظ
Hello this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have
to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone
with experience. Any help would be greatly appreciated!
جمعه 13 مرداد 1396 06:00 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out much.
I hope to give something back and help others like you helped me.
شنبه 12 فروردین 1396 12:29 ق.ظ
Great blog you have here.. It's difficult to find high-quality writing like yours these
days. I seriously appreciate people like you! Take care!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
height=600" type="text/javascript" language="javascript">
چاپ این صفحه